Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Lista najczęstszych pytań (odpowiedzi poniżej):

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  8. Czy mogę zamówić części, których nie ma w ofercie Waszego Sklepu?
  9. Co to jest przechowalnia?
  10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  11. Jak zmienić moje zamówienie?
  12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  13. Gdzie jest moja przesyłka?
  14. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


 

 

 

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: e-sklep@agroszyszka.com.pl lub telefonicznie: +48 29 760 32 96
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: e-sklep@agroszyszka.com.pl lub telefonicznie: +48 29 760 32 96
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

4. Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (UPS, DHL, DPD itd.)
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

5. Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy (kurier, odbiór osobisty).

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

6. Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • gotówka przy odbiorze osobistym.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym Sklepie, znajdującym się pod adresem: Laskowiec, ul. Mazurska 10 , 07-401Ostrołęka. Godziny pracy Sklepu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przy pozycjach z dłuższym terminem realizacji, prosimy o wcześniejszy kontakt - aby potwierdzić skompletowanie zamówienia.

 


 

8. Czy mogę zamówić części, których nie ma w ofercie Waszego Sklepu ?

 

Tak, jest to możliwe. Wystarczy skontaktować się z Nami poprzez e-mail e-sklep@agroszyszka.com.pl i napisać:

  • dokładne oznaczenie pojazdu/maszyny, do której szukasz części (marka, model, typ itd.),
  • listę potrzebnych części (a także, czy to ma być oryginał czy zamiennik)
  • opcjonalnie zdjęcia zdemontowanych części
  • dane kontaktowe (e-mail/telefon)

 Po odnalezieniu potrzebnych części, przedstawimy Tobie ofertę.

 


 

9. Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

11. Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 29 760 32 96.

 


 

12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 29 760 32 96.

 


 

13. Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie/e-mail - podamy numer przesyłki (proszę przygotować na jakie nazwisko/nazwę było zamówienie).

 


 

14. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego, nie jest to warunek konieczny, ale znacznie ułatwi proces reklamacyjny.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 29 760 32 96.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania (tylko typowe do sprawdzenia np. czy działa), nie może być zniszczony czy uszkodzony (można zwrócić całość zamówienia lub część).

» opis reklamacji i zwrotów

_______________________________________________________________________________

Oryginalne numery i nazwy (w tym zastrzeżone) podano wyłącznie w celach informacyjnych. Zastrzegamy sobie prawo do zmian danych technicznych i ewentualnych błędów. Zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą odbiegać od stanu faktycznego (np. kolorem).
Sprzedaż prowadzimy wyłącznie do wyczerpania zapasów, złożenie zamówienia oznacza chęć zakupu, dopiero po weryfikacji przez pracownika dostępności i aktualnej ceny prezentowana jest ostateczna oferta do akceptacji. 
strona nie odzwierciedla aktualnego stanu magazynowego - celem potwierdzenia dostępności konkretnej pozycji prosimy o kontakt ze sklepem celem potwierdzenia dostępności i aktualnej ceny!

Kontakt

  • Oferta
  • Używane

    MASZYNY

    UŻYWANE

  • SPAREX
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl